Photobucket Photobucket

sobota, 14 stycznia 2017

Paulo Coehlo "Ser como el río que fluye"

Autor Pielgrzyma zawsze potrafi dostrzec lepsze strony życia. W zbiorze krótkich tekstów w felietonowej formie opowiada historie własne i zasłyszane, dzieli się obserwacjami i doświadczeniami zbieranymi w całym świecie - od Australii po Norwegię i od ojczystej Brazylii po Pireneje, gdzie kupił ukochany stary wiatrak. W prosty, serdeczny i bezpośredni sposób przypomina, że trzeba umieć walczyć o swoje marzenia, ale trzeba też wiedzieć, które drogi są nie do przebycia i zachować siły na przejście innymi ścieżkami. (źródło: lubimyczytać.pl)

Nie jestem miłośniczką filozoficznych książek, bo, cóż... większości z nich nie rozumiem. Jednak sięgnęłam za słynnego Paula i w ogóle nie jestem zawiedziona. Autor w dość łatwy do odbioru sposób przedstawił przykłady i jednocześnie je objaśniając, by prosty człowiek (czytaj: ja) miał szansę je zrozumieć. Niektóre teksty nie zbyt przypadły mi do gustu, a za to innymi jestem wręcz zauroczona. Książka może nie spodobać się każdemu, ale ja najserdeczniej ją polecam. :)





Podobny obraz


A, jeszcze zaznaczę, że bardzo przystępna cena (w empiku znalazłam za 9,90zł)!

adresy URL do obrazów:
1) https://info.cytaty.net.pl/src/b/bycjakplynacarzeka.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz